gincu puaka








apa kau lupa ini biosfera dunia
cakap biar pakai bahasa
jangan pakai kuasa
kerana yang kau berak bakal kau telan semula

oh ya aku lupa kau punya darjat setinggi angkasa
tapi ingat itu semua Tuhan punya

30 comments:

missSenget said...

apa kau marahkan ni..?

jangan berak dia ko yg makan sudah..

si ngokngek said...

arghh...berak cirit aku dia makan kangg..haha

missSenget said...

org yg posing tu yg eksiden weyh...!

si ngokngek said...

biar betoi..so mcm mna pergi ayah hang pergi hospital tak..nampak serius sangat

SaddLone said...

berak dan simpan, jangan telan.


mana aku nak dapatkan gincu berasap tu?

nitnot said...

dahlah telan lepastu tak rereti nak basuh sendiri? heh

*belanja lipstick kaler merah membara tu can ah? hiks

semutmerah said...

Lepas berak jangan lupa flash.
T orang len nak guna pulak tandas.

HAHA!

chemay said...

janji dicapati!
ehhh gitu ke slogan yang femes tuh?
*tetiba

♥ Nana BamBam ♥ said...

sudah..cukup cukup sudah...

ghost writer said...

mungkin dia rasa cakap pakai buku lali lebih sesuai

syakey said...

meghahhhh nyaaaa

Liyana Zahim said...

Eee capenye nk makan yayik sendiri tu?

Ibnu Kassim said...

baa~ CAK!!

mrh betul ni.. kene buli? hahaha

pazil said...

nak berak tinggi sila berak sambil berdiri.

erk.gua luar topik kan?TAHU DAH! :p

Telor Power said...

wow......

kagum kagum...




salam kenal eh

gdsbnga said...

lek ah weiii :>

anakGAJAH said...

biar berak tu di telan semula jangan berak tak reti nak flush. tak akan ada orang yang nakn tolong flushkan :D

farra fajima said...

kau ke mana ngokngek?
lama tak berhapdet
berak sembelit ya?
haha
:P

the malay male said...

Marah kt sapa ni

محمد رازيق said...

sudah lama aku tak kesini. haha. rindu aku. bila nak update? btw thanks dtg blog aku.

Arjuna Silvera said...

salam maal hijrah

kajaharuna said...

cool nye ayat..

The Watercolour said...

Pandainyee pantun..

wisata bakti alam said...

kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

EZAN IDMA said...

cakap biar pakai bahasa jangan pakai kuasa. ah aku suka ini

.FH. said...

wahhhhhsalam maal hijrah.
yeah cakap jangan pakai kuasa huhu

محمد رازيق said...

ayat kau yang puitis

hanaahmad said...

'cakap biar pakai bahasa, jangan pakai kuasa'.

nais quatotasi.

Pan. said...

oh manusia

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
hargailah hari kemaren,
mimpikanlah hari esok,
tetapi hiduplah untuk hari ini.
bagi-bagi motivasinya yaah...

http://wisataoutboundmalang.com/