spongebob-patrick



Aku pernah dicampak tepi oleh kawan.dan itu memang perkara yang menyakitkan,menyedihkan sebab bagi aku kawan adalah someone yang paling dekat selain family.
 Yang aku ingat waktu itu aku taktahu apa masalah diaorang dan dimana silapnya aku.
Yang paling win aku larikan diri aku dari situasi;aku pergi perpustakaan.haha
Buku mana yg pengaruh aku agaknya,aku perlahan-lahan bina kekuatan cuba atasi keadaan.aku mula bercakap dengan orang lain dan tak focus dengan kawan yang taknak bersemuka tu.perlahan-perlahan sampai habis semua orang aku berkawan.setiap eventbuddyz mesti aku di”importantkan”
Sejak waktu tu barulah aku tahu ramai ja lagi yang boleh dibawak jadi kawan.
Dan akhirnya kawan yang macam dh lupa kawan tu kembali bersapa.tapi dari situ baru aku tahu yang mana boleh kawan atau kawan yg so-so ja.haha
Sampai sekarang aku masih berhubung dengan diorang berdua,masih boleh duduk semeja dan perasaan lama aku letak tepi.

pada aku persahabatan sendiri ada satu talian yang sangat tinggi dan punya memori yang susah dilenyapkan.

tapi sekarang aku sedih sebab diorang ua tengah bergaduh dan masing-masing buka aib masing2.aku pulak rasa nak lenyapkan diri.haih

No comments: