Alhamdulillah





2 Mac 2015-
Hari ini merupakan minggu ketiga aku bekerja.i learn many thing while i'm working.deeply i'm in love with my part time job.This day is a good day,Alhamdulillah syukur ke hadrat Illahi.
2 Mac 2016-merupakan hari keputusan calon-calon STPM 2015/2016keluar.Aku sangat bersyukur sebab dapat hadirkan diri untuk ambil keputusan walaupun dengan keadaan yang sangat tergesa-gesa,nasiblah tiada apa yang berlaku.Aku sangat bersyukur doaku termakbul.Masih segar diingatan dua tahun lepas waktu aku buat keputusan nak teruskan belajar masuk f6.Ramai yang agak pelik,tapi aku ada sebab sendiri dan hati aku juga sebegitu mahu disitu.Alhamdulillah akhirnya ada sesuatu dari Illahi.Inilah kali pertama umur dah cecah 20 tahun aku dapat merasai perasaan naik pentas. My feeling be like "Seriusly I walk on stage".Uhuk :) I really happy because my ayah and mak really happy.All the sweet thing and message from them will always in my mind,seriusly I really shocked everything that happen.This is one step closer for me to reach my ambition.I do hope Allah will give me ilham to choose the university and the best course for me.I really hope Allah ease my way and everything.And I really hope you who read my writing will dua'a for me. :) thank you

No comments: