1 Murid 1 Sukan 1 Malaysia=1 Penyakit


holla..holla..
pernah dengarkan larian satu murid satu sukan satu malaysia..pernah dgr tak..kalau tak pernah dgr konfem rumah bawah tempurung..hehe

sebenarnya larian tue kelmarin,semua sekolah wajib buat larian nie sbb nie salah satu event yang akan dimasukkan dalam BOOK OF RECORD..so aku nie budak sekolah so tak terkecuali lah kan.bila dah semuanya satu..satu..satu..aku pun dapat satu jugak..satu penyakit..sakit kaki larh..memang terasa lagi sengal-sengal ja..kelmarin okey jek,bila bangun pagi tadi...masyaalah macam kejang ja..haish~~dugaan..

mood tak nak hupdated blog tapi kawan aku nak ngengok gambar lar pulak..
so korang layan sekali yaa.//


nie trak lariannya..tai half ja sebenarnya panjang lagi
nie antara yang jaga point2..takut ada yang pengsan++

nie Hana..peace kemain~~macam winner



itu ja lar picture yang aku ada..yo lar kaki sakit so tak sempat nak gedik lebih..semua picture diatas bukan aku snap..semua tue kawan aku yang lain tlg snap kan..

bye~~cioa dulu..apa yang penting jaga kesihatan tau..terima kasih sudi baca..

No comments: