hebatnya kentut


dalam kekalutan aku membalas komen..toink-toink chat pulak

tiba-tiba.....
PROTTT~~sapa pulak kentut nih,adoi!!,ooo~~orang sebelah rupanya..ceh tak guna
nak tahu tak rupanya dalam tidur-tidur pun boleh kentut..hai memang masaalah boleh buat orang cemburu..gagaga

mak aku pernah cakap...kalau tak kentut nanti mengantuk
sekali lagi "kalau tak kentut nanti mengantuk"

peliks punya dunia tidur dengan kentut ada kena mengena ka?
maybe atom-atom jahat yang tak dikeluarkan boleh jadi sel mengantuk kowt..macam makan ubat ubat batuk..hahaha

okbai..sebelum aku merapu baik aku blah..daa~~kentut taw!! hahaha

cerita takda guna,sorry aku merapu..memang cemuih tahap PHD
tolong cadangakan sesuatu.

8 comments:

[sutera kasih] said...

kentut tu bgs utk kesihatan tau..buang angin jahat hehe

RinsyaRyc said...

hehe.. betul kata sutera kasih..

Zana said...

kentut pon hebad jugak eh ? haha

Umie Artoqiemie said...

aku jarang kentut..
patutlah selalu mengantuk ahha.

si ngokngek said...

@sutera kasih:ya ka..haha,buang angin jahat..aish

si ngokngek said...

@rinsyarac:hahha..ntah pa-2

si ngokngek said...

@zana:ya lar...hebat tau bila boleh kentut..ngee~~

si ngokngek said...

@umie Artoqiemie:tu lah..lepas nih banyakkan kentut erk..derm~~!!