special edition..


Hello!!
Happy sleepy..ada ka yang baca blog sambil tidur..peliks bebenor..
Ah,whatever..
Tujuan saya menaip entry kali ini (perghhh ayat)
Entry nie edisi istimewa untuk orang tua yang sedang membaca..hee(lawak kah)

Okey fine!!aku merapu..
Entry nie special for  Daa Veelynnda..she’s my partner tetap aku kat dalam kelas..
Lebih kurang al-kisahnya,kalau aku terkentut konfem dia bau,kalau dia kentut aku tak bau,sbb aku rajin selesema..hahaha..
Masa aku wish kat dia pagi tadi.. Dia cakap ada orang first wish.aku pun ingat aku lah,dengan bangganya senyum kemain..hampeh orang lain rupanya..
that mean nak cakap aku tak wish awal2 lah..
elleh vee aku tau hang tengah baca kan….hear this!! “blah lar sukahati aku lah nak wish awal ka..lambat ka..yang tua tetap tua gak”..marah ka,senyum..senyum..
tergoda lettew..(orang tua-2 tak boleh marah tau)..

okey lah,sebelum terlambat..I wish u  HAPPY BIRTHDAY..be happy your old age,don’t cry for fool man..tengok aku happy ja,tak payah fikir benda alah camtue K..:)

gambar kenangan ja,cer telan air liur,terasa ja tat blueberry izzaty
aku tak da benda nak bagi..kuih raya adalah..nie pon dah habis..aku makan..kihkihkih..aku nak nyanyi lah..
happy birthday too you,happy birthday too you,happy birthday to DAA,happy birthday too YOU..

best kan..cuba bayangkan aku nyayi..wahh~~merdunyaa...hihihi..

so readers yang join hari tua bersama..i wish HAPPY BIRTHDAY too..
thanks for reading..(rasa mcm nk kasi kiss je)..MUAHHHH

6 comments:

kim heeruul said...

happy bufday to ur fren..=)

Nur Amirah said...

HAPPY BIRTHDAY VEE

fiQRa said...

happy birthday utk beliau =))

si ngokngek said...

@kim hee-rul:hahaha..

si ngokngek said...

@miss coffee:thanks miss

si ngokngek said...

@fiQ'ra:hehe..