Naga Air


Uncle   :Aiyaaa!!,gemok  gemok..*sambil sengih tak nampak mata 
Aku      :selamat tahun baru cina
Uncle   :awat tak p Penang haritue*sambil tarik-tarik poket seluar
Uncle   :Nah!!
Aku     :apa benda merah nih..errrr*thankiu paklong Ah keong,dapat ANGPAW
(sila baca dengan slang cina,gemok tue nama manja,wehaa)
GONG XI FA CAI
bagi yang menyambutnya

p/s:walaupun bukan seagama tak salah kita menghormati yang lebih tua.dapat jugak ganjarannya..aiyakk!!

::nak tanya hampa tengok OMBAK RINDU nangis tak??::

19 comments:

Aqiim said...

bestnya dpat angpaw!
nak sikit boleh?
haha :P

si robot comel said...

naga air,selalu hujan,haha

p/s: aku tak nangis,sebab tak feel langsung,dalam novel je sebak beb,haha

reenapple said...

ahahaha.. bestnya dapat ombak rindu..

p/s-tak nagis pom masa tengok ombak rindu.. =)

~Nana BamBam~ said...

saya punya mana ??

Tukang Karut said...

bini aku tengok ombak rindu sampai banjir... aku tak... cuma ada habuk masuk mata sikit je...

remyhazza said...

menghormati sesama agama tak salah......

tgk ombak rindu dgn linangan air mata tu yg salah...he3
nak feeling masuk bilik ler....

waniewanie said...

nak gak angpaww. hhuhuhu
apa nangis? hahahah aku siap buat lawak lagi tgk ombak rindu tu. acane nak nangis.

seha jakon said...

yuhuuu.angpow ai xdew ke youu :(
gong xi fa cai youuu


okayy.ai tak layan ombak rindu.hewhew

Tasha said...

tak boleh nak nanges,gelak ade..muahaha~~~

eh,share angpao!

Paris Lipton said...

uihhh aritu bberapa hari xdpt bkk blog hang. pesal? ayik kua bnda lain...aaaaaa
gong xi gong xi

Sunah Sakura said...

tak salah pun..tu perayaan kaum..bukan perayaan agama.. hee~~

CekbOlat-bOlat said...

ececece.. dpt angpauuu

ghost writer said...

share lar kat aku sekali...

ghost writer said...

kau tanya kenapa aku 'nangis'?

oh aku kena tanya kau satu soklan paling pendek,"tau satira?"

:)

El-Janna said...

haha manyak naga kat umah aku tau. nak tgk? hahahk

tgk ombak rindu aku tak nangis pun la

Niena Sofea said...

Niena ada buat GA , lebih 51 hadiah menarik untuk dimenangi .. Jom join !
http://nienasofea.blogspot.com/2012/01/exclusive-giveaway-by-niena-sofea.html

fakhri khairi said...

tak nangis pon :p

haikal blank said...

ombak rindu best. menyentuh emosi saya sedalamnya.

err...walau aku tak tengok lagi sampai la ni.

haha

AmirFX said...

Tengok ombak rindu pecah perut ketawa ader la... Serius nie... Bila batu menjadi saksi?! Boleh melompat batu tu kalau dier tahu boleh jadi saksi...