Maka

satu hari nanti separuh itu milik awak yang dipenuhi kasih sayang.
separuh lagi dipenuhi oksigen milik-Nya.
yang nyata dua dua anugerah dari-Nya.
saya juga tercipta dari Dia

maka saya ingin jadi makhluk yang pandai menghargai

maka saya jaga hati dan emosi untuk masa hadapan yang halal
hikhik=p

33 comments:

Ninaaa said...

Di tuju khas utk saya? Hikhik :p

si robot comel said...

alolo alolo dak kecik,babap satgi

xila riston said...

wiwiittttttttt
sudikah awk errrr maluletew ungkapan tu huhuk

si ngokngek said...

Ninaa:untuk kawan-kawan yg kata kitee kolot.

robot:takcukup gigit kuah raya ka pa..claim duit raya kang

xila:sudikah apa?apa??curang dgn anuar zain ek..haha

missSenget said...

untunglah sapa dpt awk..

ehem..!

eh..duit raya ade..?

Iffah Afeefah said...

sy pon nk jugakla

halal way

the fikirman said...

maka segalanya untuk awak

Fel said...

Saya nak 2/3 dari hati awak boleh?

dill said...

yang terbaik, semua dari Dia Yang Esa.

:)

dill.

Cikgu Ma said...

minta sekeping pelengkap hati..kihkih

Tem said...

hulamakkk. untuk gua? takde? :(

Umie Naziera said...

kalau la betul2 x-ray then nmpak cam gitu,haru biru jadiknyaa..HAHAHAHA

ana said...

lu sweet ar...hehe..slmt hari raya.:)

biela bell said...

Jaga diri dan jaga hati sebaiknya :)

Asrul "iLham" Sany said...

bagus... jgn lepas sudah memiliki, makin lupa janji mahu menghargai :D

juehasan said...

indah ;)

KorN said...

nanti saya nak gi x-tray jgk lah.. nak tgk ADE nama sape kat hati saya.. eh boleh ke eh?

Asyiqin Haulisah said...

separuh utk siapa yg bertuah itu?

onie said...

cewahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! hehe

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

curlastt sgt ngeee

El-Janna said...

1 bg aku la aku ada 3. ko ada 1 je. adil kan. halal? heheh

reenapple said...

jg hati bebaik.. =)

Everything's Everythings said...

Amin.. ^^

ghost writer said...

boleh tak kasih sayang menghitamkan hati kita?

Aien Alien said...

separuh yang halal dimasa hadapan... :)

syafiqakarim said...

jaga hati.jaga iman

Apple Pie said...

Aku pun sayang dia jugak.Dalam masa yang sama hukum hakam agama membatas hubungan aku dan dia.Tambah,aku bukan pilihan hatinya :'(

*blogger baru.jemput follow n give support :)

semutsengal said...

tulang rusuk kau bengkok.

EZAN IDMA said...

tak jemput kite merajuk

nitnot said...

jaga hati jaga diri jangan makan hati, eh?

penjajah minda said...

kalaulah sayang tue boleh di x-ray.

pazil said...

yang halal itu fardu.. :)

syakey said...

sweet >.<