belum mereput


24 Nov haritue aku dah habis paper last and it's mean tamatlah sudah sesi persekolahan.tamatlah bergelar seorang budak sekolah. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan baik, harap-harap diikuti dengan benda yang baik juga.
dalam beberapa hari aku dah mula bercuti dan akan bercuti dalam tempoh yang panjang..
 

walaupun bercuti tak bermakna tiada pembelajaran kan..
setiap hari adalah peluang untuk kita sebagai manusia untuk terus belajar
belajar menjadi manusia dalam erti kata sebenar :)
banyak juga yang aku belajar selain siram pokok dan kasi ikan makan
belajar tidur awal dan bangun awal (ahaks)
belajar memasak (sikit2 la)
dan belajar kenal ragam setiap ahli keluarga
sangat seronok
dan tanpa sedar aku belajar ada benda dalam dunia ni kita buat takdapat ganjaran(kewangan)
tapi dapat ketenangan





2 comments:

syakirah izwanie said...

La, u r 17 ke? Spent your time well. Pi cari kerja la dik, gain experience :)

si ngokngek said...

syakirah izwani: dak lah, saya dah umur 19.budak lepasan stpm.ha'a mmg nak cari kerja.ihiks