Wish

walaupun dah masuk minggu ketiga januari 2017,aku still nak wish happy new year everyoneee..semoga tahun ini lebih bersinar dan mendapat keberkatan serta dipermudahkan segala urusan olehNya...

Tahun 2016 adalah tahun paling bermakna buat aku,banyak pengalaman, ketawa senyuman dan penuh dengan pelbagai halangan. Bermula februari hinggalah ke disember. Bezanya bila masuk disember 2016 tu masih bergoyang sikit sebab aku kena hadap exam tapi apa habuk pun taktau benda yang aku belajar.
Bermula januari hingga hujung julai banyak pengalaman yang aku dapat dari pusat tadika&tuisyen. Bersyukur sebab diberi peluang merasai pengalaman jadi guru tadika& tuisyen, kalau dulu kekok gila nak layan kanak-kanak, memasak, berkomunikasi dengan orang yang lebih dewasa. Semuanya aku dapat "improve" waktu kerja. Alhamdulillah.
Hujung bulan Ogos masuk universiti, Alhamdulillah
November-pertama kali aku sambut birthday jauh dari keluarga. walaupun uni tak jauh mana, tapi beza sangat kalau sambut dekat rumah dengan tempat lain. Alhamdulillah sebab dapat cubemate yang riuh. paling best dapat card wishes yang macam-macam sangat ucapan tu. The best thing sebab dapat hadirkan diri convo kakak,yihaaa CONGRATULATIONSSS, aku harap aku pun sempat ada potrait family dengan jubah dan abouquet of flower.hiks
Disember-Disaster (HAHA)

dan sekarang 2017, dan umur pun semakin ..brrr


No comments: