24H





Pernah tak ada perasaan nak tulis macam-macam, nak kongsi semua perasaan dan gambar dengan orang-orang yang kau sayang tapi waktu bergerak terlalu pantas dan kau memilih untuk terus berada dalam situasi berinteraksi dan bersosial secara realiti daripada maya. Rasanya patutlah ramai blogger2 dulu yang aktif berblog sekarang dah berumah tangga&bekerjaya yang dah tak aktif menulis diblog. Mungkin satu hari nanti, aku pun bakal jadi sebegitu. HAHA



Sebulan cuti semester, ada la sikit masa godek-godek dalam "folder picture"..banyaknya gambar kenangan sepanjang berumur dua puluh tahun dan sekarang dua ribu tujuh belas dah cecah umur dua puluh satu tahun. Banyak sangat momen yang jadi pengalaman berharga, baru sedar banyaknya perkara berlaku. Sekarang dah berusia sangat aku ni. Kawan-kawan yang satu sekolah dah mula membina masjid, sibuk menjaga rumah tangga, sibuk bekerjaya, cari kerja dan masih pelajar macam aku pun ada. Ada yang telah memiliki cinta, putus cinta, mencari cinta dan kabur apa makna cinta. Dan aku masih yang dulu kabur nak cari produk pembersih muka, harini hari pertama aku guna produk pembersih guna (7/2/12). Ya, jangan ketawa!!



Mula-mula tulis blog dulu zaman tingkatan, belajar buat blog ni pun sebab belajar dari kelas ICT disekolah. Dan puisi-puisi yang sebelum ini pun taktau dari mana ilham datang,mungkin daripada pemerhatian sekeliling. Ilham dari yang maha pencipta.



Doakan aku hadapi semester dua dengan penuh semangat yang kuat.yeah yeah FIGHTING!!!

No comments: