Bye 2017 Hello 2018. How are you Guys





Hi guys, aku tak tahu sama ada blog ni masih ada pembaca atau tak? Tetapi aku masih nak menaip supaya satu hari nanti setiap detik dalam hidup ni ada ceritanya boleh aku baca semula. Ok 2017 sangatlah sibuk, dan tak tahu lah sibuk apa. Aku masih pelajar, pelajar tahun dua semester pertama di sebuah institusi pendidikan yang dekat sangat dengan rumah tapi perlu menyeberang. Semester dua bermula dengan seorang kakak yang takpernah bosan untuk hantar adik dia. Ya balik haritu pun, kakak aku tolong ambikkan jugak. Bersyukur sebab dikurniakan kakak yang baik hati. Okey aku ada sorang kakak ja. Dah apasal cerita pasal akak aku pulak kat sini. Ok malas backspace.

Semester dua, aku dah mula hadap major dan minor. Alhamdulillah aku dapat major yang aku nak, sesapa yang baca 'post' ni doakan supaya aku dapat buat 'fieldwork' kat Sri Lanka. Ameen.

Semester yang paling terkesan dan aku rasa memori ni aku ingat sampai habis belajar lah, iaitu pengalaman menjadi budak pendidikan yang kena buat 'coursework' di sekolah dan dalam masa yang sama teater sekali. Perghh pengalaman paling bernilai sepanjang jadi pelajar. Ok lepas ni mungkin banyak lagi pengalaman. bak kata pepatah makin berumur makin berpengalaman. Begitulah resam hidup, HAHAHA.

2017, alhamdulillah 'the only brother ever after' dah pun get married

2017, alhamdulillah kawan dari tingkatan satu ke sekarang pun dah get marriend.

2017 terasa la lajunya kelam kelibut ramai yang dah jumpa pengarang buat hati jantung. Alhamdulillah alhamdulillah. Aku? Doa-doakan lah eh belum sampai lagi hahahaha



2018, memandangkan ramai yang buat keputusan jadikan januari satu bulan trial. Begitu jugaak aku, gais dari awal januari sampai suku eh separuh januari aku exam, sekarang baru habis exam what a life gais. Doakan aku dapat result flting colour please ameen. OK ini updated buat masa sekarang okey. Kahkahkah

tak pasti still i have a person read this blog. tapi yang pasti akulah pembaca yang setia. Harharhar :p

No comments: