dengan bangganya aku letak pic nih,niy lar terjadi kat aku pagi tadi,eh kenapa aku tgk blogging nih..haha konfem memang aku ponteng sekolah pun..alasan:-terlepas bas cikgu..hahaa..nie semua angkara bangun lewat so tunggu bas pun lewat...betapa ngeknya aku pergi tunggu bas pukul 7.45 derm!! mna ada bas..bas terakhir pun pukul 7.30..terpaksa lar balik rumah..,ramai jugak orang usha alar2 tengok kate autumn tue lar bini william hahaha....okey lar bai..~~





eh layan arr video niy best taw..ingat senang ada lelaki nak buat camnie..

7 comments:

Cik TeN10 said...

lohh.. ha ha ha.. poteng skolah update blog.. kihkihkih ok la kn dr xbt pape kn.. :)

KAMIHIDUP said...

lahai kesiannya tertinggal bas, ke suka? heee. :)

si ngokngek said...

@Cik Ten10:ha'a tau takpa,baik blogging dr memboring sorang2 nih


@KAMIHIDUP:haish jangan cakap camtue..nampak sangat tak suka pergi sekolah..hahha

SyedGraphiX said...

hahahhaa.sian tertinggal bas! tapinye... mcm suka je.. kih3. jom baca..

WEI....muka tua daripada usia pun ada kelebihan tersendiri tau takk! HAHA. jom tengok! :D http://gengblogger.com/v/449358

si ngokngek said...

hahaha..ada gak suka-suka..grrr.kihkihkih

SyedGraphiX said...

padahal bukan ada gak. mmg ada banyak pon XD

si ngokngek said...

@eh...mana ada aku nangis taw tak leh pergi sekolah...haha