Tapi dia bukan lagi sahabat ku

Dia bukan lagi sahabatku kini, tak ada lagi perhatiannya seperti dulu, dia tahu aku terluka tapi, dibiarkannya aku menyembuhkan sendiri,kini bukan lagi seperti dulu yang disetiap detik,dan saat aku  bersama dia.Sekarang menjadi bukti perasaan aku hancur berkecai.Disaat mata,senyuman yang makin terhalang oleh makhluk asing yang begitu menakutkan,aku tak mengenali dan tak ingin mengerti kenapa dan mengapa baik budimu padanya.sakit perit,luluh hati ini.ah….sahabat, waktu sudah membuktikan semuanya, aku tak berarti apa - apa buatmu,terima kasih untuk semua kepura - puraanmu selama ini.Mungkin persahabatan dua tahun ini begitu perit dan memedihkan untuk aku pendam kerana kemanisan satu tahun kita berdua.Dan mungkin aku menganggap selamanya persahabatan kita dan hanya sementara bagi kau.Saat ini kau gembira bersama kawan yang jauh selama setahun.Seronok lah,ketawa lah aku tak akan kacau lagi perjalan persahabatan itu kerana aku tahu sapa aku.Dan aku tahu sapa aku pada kau.Mungkin aku akan dengar perkataan sombong,berlagak,suka jauh kan diri,cari masaalah dari mulut kau dan kawan tue..tapi aku tak kisah sebab aku tahu sapa diri aku.Dan sebenarnya kau tahu diri aku yang dua tahun dulu.Thanks be here for a while..sweet for me and bad for u..i'm sorry..thanks kawan..//

10 comments:

mira blur said...

friends come and go, but true friends are hard to find..

sabar je la~

si ngokngek said...

thanks..tapi sakitnya..arghh

mira blur said...

kakmira pun pernah rasa.
ala biasa lar..kita manusia tak sempurna..

si ngokngek said...

yeah nobody perfect..thanks ya atas advicenya

kAmi dAn mEreKa said...

sabarlah. dugaan kecik je ni.masih ada kawan lain yang sudi. ;)

izzad b* said...
This comment has been removed by the author.
izzad b* said...

chill ok!ramai yg masih sudi, just like me!haha :)

mr.syazwan said...

i like u apa..

no2 sad2

chil!!!

=_=

NuReLLe said...

Lots of people want to ride with you in the limo, but what you want is someone who will take the bus with you when the limo breaks down

dont worry..ramai lagi org nak teman u naik bus tu..:D #tetiba ngee~

Hanis MY said...

sabar ye...true frens are forever...

salam kenal..