Valentine dirasmikan oleh katak bawah mesin

Sayang kalau awak rindu saya,awak tengoklar bintang kat sana eaa.. 
Boleh!tapi awak kena rindu saya jugak tau!kalau rindu tue tengoklar bunga tahi ayam nih! 
Mestilar akan rindukan awak yang comelmontel nie,tapi kenapa bunga nie,ish
Dalam dunia nie,takda pun manusia yang suka tgk bunga tahi ayam,jadi saya nak awak sorang ja tengok saya,saya tak nak orang lain..awak ja tau
(sweetkan)
Hai Salam Bunga Tahi Ayam!
malam nie kemuncak melafazkan perasaan,Jabatan Agama Islam pun terpaksa kena berjaga lah operasi malam nih..err
tadi aku dengar classmates aku cakap
Aku tau,Valentine haram 
sebenarnya buat umat Islam yang menyambutnya yang HARAM kerana ada unsur-unsur 
kristian dan amalannya yang bercampur dengan perbuatan maksiat adalah dilarang oleh Islam yang jelas bercanggah dengan aqidah, syariah dan akhlak Islamiah.BACA SINI
sebenarnya aku hairan gak dalam banyak-banyak tarikh apasal lah nak ambik tarikh 14 February jugak,cer guna tarikh 9.November..Yalah kan buatnya kena reject hadiah yang dah beli tue boleh bagi kat aku,sejuk tangan menerima.

hakikatnya,hari valentine 2012 nie dirasmikan oleh katak kat rumah aku,HAHA
the story begins,semalam masa aku nak masuk toilet,aku usha usha kat tepi-tepi dinding.bukannya nak skodeng orang,tapi takut ada katak.sejak usia mula nak tua nih,aku alergik gila dengan katak mungkin rupa parasnya macam perogol bersiri nak pulak katak puru,astagfirullah!!

aku:weh mai tengok sat,benda pa tuh
kakak:errr,katak berasmaradana..%#$*&!#^


SAY NO NO NO TO V-DAY

34 comments:

AmirFX said...

Happy katak day! haha... :p

Fatin Miera said...

penakod katak. kita geng! :D

El-Janna said...

hahaaha kita pun pentakut katak^^

tak suka katak:(
happy katak day^^

cinta siswi said...

haha.. katak rasmi dulu.. baguih4.. :)

SAYA BUKAN SAMDOL said...

hahah dah la katak tu duduk bawah tempurung, pastu jadi mangsa alergik kau pula

kasihan sama katak, apa boleh buat, katak memey jelak. :v

.diannorhayati. said...

haha.,

katak pulak rasmikan dulu ye :p

e4ezzati said...

katak je layak sambut. hjaha

missSenget said...

ko takut katak tu mintak ko cium dia ke...??

Teenager Housemaid said...

awat comel sangat katak tu..
kekeke

littledolphin said...

errr katak berasmaradana?

lololololololol!

cimöt said...

katak pon tau ea..

syafiqakarim said...

protect our V zone?
ehe?....v day? eh?
kehkehkeh

onie said...

katak la comel beb :))

i love you bebeh!

CekbOlat-bOlat said...

weyy,ko hina kawan aku si katak ! comel okayy..

Juliet_iRa~" said...

huuu..katak btol geli..

tp keroppi comel apa..heeee

Liyana Zahim said...

Valentine tu mende? Cekelat ke?

xila riston said...

wowww katak kristian lah nih...kakakakakaka xlwk

si robot comel said...

katak tu comel,haha

syakey said...

gambar.....
hahahaha

adwafarahin said...

always NO! :D

Mohd Izzar said...

hahaha... katak berasmaradana ekk...?

myra azraff said...

er...bagaimanakah rupanya?eehehehe

Brown girl said...

katak ?! ee tak suka jugakk !

hanaahmad said...

katak comel kan. cuba cium mana tahu jadi putera raja ka. keh3

Azroy Kassim said...

baa~ CAK!!

nape x rakam?

Sarah Mohd Saleh said...

nsb katak tuh wane ijau.kalau wane pink,aku terkam beliauuu.huahha

EZAN IDMA said...

aaaa katak

Encik Fikhri said...

alamak tersambut pulek...tapi sambut bday kawan aku.14 febuari..haha

Cikgu Ma said...

sambut bzday kawan jerr 14 feb..hehe

salam kenal...saya tak ngok ngek..hhihi

kajaharuna said...

buuuuuuuuuuuuuuuu velentain!!!

PENCONTENG said...

itu lah barat. sikit2 nak hari special.

kita cool je.
setip hari meraikan cinta!

tomatokering :) said...

hahahah memang ngokngek -..-''

dill said...

tak yah sambut. setiap hari ade lah hari kasih sayang untuk kite :)

dill.

nitnot said...

Sumpah aku geli dgn katak ni.



Errrrr